Trænerteamet på Dame Senior er stoppet

09. september 2024 kl. 21:00

Efter mange år på banerne har Ino og Henrik fra Damesenior valgt at stoppe som trænere i Vallensbæk IF 🟡⚫️

Ino og Henrik har på hver deres måde været en del af Damerne siden de var små piger, og de har alle haft mange fantastiske timer sammen. Både på banerne, til klub arrangementer, støt brysterne og stævner rundt i landet. 😊 Deres smittende humør og altid sikre opbakning til klubbens hjemmekampe bliver savnet.

Vallensbæk IF takker dem begge for indsatsen i klubben, og mon ikke vi ses til en kamp eller to i fremtiden.

🟡⚫️ Der bliver nu arbejdet hårdt for at finde et nyt trænerteam til Damesenior, hvilket desværre aldrig er nemt - specielt ikke når sæsonen allerede er gået i gang.

Heldigvis har trænerteamet fra herrernes 1. Senior valgt at hjælpe i det omfang de kan og tiden tillader det ⚽️

Vi håber alle at der hurtigt findes en holdbar løsning for Damesenior🤞🏼